خدمت به زائران حسینی در قرارگاه ثارالله شهید سلیمانی (موقعیت شهید کازرونی) اهواز

 

مسئول اردویی سپاه ثارالله استان کرمان جناب سرهنگ نکونام گزارشی از عملکرد قرارگاه ثارالله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (موقعیت شهید کازرونی) اهواز در ایام اربعین حسینی (علیه السلام) به شرح زیر ارائه دادند :

از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ حدود ۳۵ نفر از عوامل اجرایی و خادمین شهداء با فرماندهی حسین قوام آبادی که از فعالان راهیان نور استان کرمان میباشد برای آماده سازی و خدمت به زائران به قرارگاه اعزام شدند.

قرارگاه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ تا ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ به مدت هفده روز پذیرای زائرین اربعین حسینی (علیه السلام) از سراسر ایران اسلامی بود که در این مدت علاوه بر اسکان به صورت سه وعده حدود ۴۰۰۰ وعده غذایی (صبحانه ، نهار ، شام) به صورت رایگان در اختیار زائران قرار گرفت.

در این بازه زمانی با برپایی موکب و پخش چای و شربت صلواتی در قرارگاه از زوار پذیرایی می شد.

همچنین سرویس های مینی بوس بصورت رایگان زائران را از قرارگاه ثارالله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (موقعیت شهید کازرونی) به مرز شلمچه منتقل می کردند.

در اینجا جا دارد از تمامی عوامل اجرایی و خادمین علی الخصوص آقایان قوام آبادی و صادقی که به صورت جهادی در قرارگاه به زوار اباعبدالله الحسین (علیه السلام) خدمت رسانی کردند تشکر و قدر دانی کنم ان شاء الله اجر و پاداش آنان نزد خداوند متعال و سرور و سالار شهیدان محفوظ است.